Vill ni göra något annorlunda, S?

Via Lars Ohly hittade jag den här artikeln. Stefan Löfven redogör något. Ja, vad redogör han egentligen?  Det är svårt att sätta fingret på. Redogör han Moderaternas politik? Kan det vara alliansens valmanifest till valet 2014? Ursäkta att jag gjorde mig lustig, men om man inte visste att Löfven var Socialdemokraternas partiledare är det svårt att inte ställa sig sådana frågor.

Och vad Socialdemokraterna vill göra annorlunda eller om de ens vill göra något annorlunda, fortsätter jag att fråga mig.

Det är väldigt tragiskt, men desto mer ledsamt.

Kommentera

